Wiktoria przebywała właśnie u mamy Roberta. My natomiast mieliśmy czas dla siebie. Dzisiaj wybierałam się na poszukiwanie sukni ślubnej.
-I jak gotowa.? - do domu wparowała Agata w towarzystwie Ewy.
-No chyba nie - spojrzała na mnie pani Piszczek.
Dopiero teraz uświadomiłam sobie, że jestem w żółto-czarnej koszulce z numerem 9 i legginsach.
-Tylko się przebiorę - powiedziałam i popędziłam na górę.
Ubrałam się w to:
wzięłam jeszcze telefon, portfel i w razie czego aparat i byłam w pełni przygotowana na podbój salonu sukien ślubnych.
-Myślicie, że spodoba się Robertowi.? - zapytałam przeglądając się w lustrze.
-Będzie oczarowany - powiedziały jednogłośnie.
-Skoro tak mówicie to ją kupię - weszłam do przebieralni.
-To ja ci przechowam to cudo- zaoferowała się Agata.
-Dzięki, u mnie nie byłaby bezpieczna.
Po chwili udałyśmy się do kasy, a następnie do samochodu. Zostawiłyśmy rzeczy i poszłyśmy na kawę i lody.
*2 godziny później.
Weszłam do domu i usłyszałam z salonu znajomy śmiech.
-Hej kochanie - cmoknęłam Roberta w policzek - Witaj lamo - szturchnęłam Reusa w bok.
-Hej skarbie - powiedział Lewy.
-Cześć mała - dodał Marco.
-Patrz jak cię ogrywam.! - zaśmiał się mój narzeczony.
-Coś mi dzisiaj nie idzie.
-Dobra chłopaki widzę, że gracie w Fifę także ja idę się ogarnąć i jak coś jestem w sypialni - rzuciłam i poszłam na górę.
Wzięłam szybki prysznic, przebrałam się w dresy i bokserkę, związałam włosy w luźnego koka i poszłam do sypialni. Położyłam się na środku łóżka, wzięłam słuchawki i włączyłam sobie ulubioną playlistę. Mniej więcej po przesłuchaniu dwóch piosenek otrzymałam wiadomość. Myślałam, że to odpowiedź Agaty na moją propozycję jednak myliłam się. Był to Mario. Napisał mi:
Hej. Wiem, że bierzesz ślub za 2 tygodnie i naprawdę chciałbym życzyć ci szczęścia. Mam dla ciebie specjalną niespodziankę na ten dzień. Myślę, że ci się spodoba. Pozdrawiam ;*
-Już ci wierzę - powiedziałam sama do siebie i usunęłam smsa.
Włączyłam muzykę i nawet nie wiem kiedy odpłynęłam w objęcia Morfeusza.
________________________________________________________________________________
Specjalnie dla Veroniki <3 i Kasi <3.
Hej. :) Łapcie kolejny rozdział. Nie wiem czemu, ale nie podoba mi się. Pozostawiam go Waszej ocenie. Dziękuję za komentarze pod poprzednim. ;*
Do następnego ;*

A mnie podoba się bardzoo <3 dziękuje ;*
OdpowiedzUsuńzaje***ty :* dzięki za dedyk :*
OdpowiedzUsuń